preskoči na sadržaj

Osnovna škola Štefanje

Login
Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 1. 2017.

Ukupno: 14069
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SVJETSKI DAN VODA
Autor: Maja Rukavina, 22. 3. 2010.

Integrirana nastava - Dan voda

22. ožujka 2010. godine održana je integrirana nastava kroz radionice na temu  DAN VODA. U radionicama su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda. Pod vodstvom svojih učitelja, učenici su sa zadovoljstvom kreirali zanimljive plakate, provodili razne pokuse, slušali pjesmu Modra rijeka, izrađivali digitalne prezentacije, objavljivali na WEB stranicama...

Sve to pročitajte pod opširnije te pogledajte zanimljive fotografije:

fotografije

i znajte:  BEZ VODE NEMA ŽIVOTA!


Radionice:

 

1.„Biljke i životinje u vodi i uz vodu na kopnu“, voditeljica Marijana Gašparić - Dabac

Učenicima ove grupe cilj je obilježiti Svjetski dan voda. Izradili su plakat i prezentaciju. Važnost ove grupe je čuvanje voda i zaštita biološke raznolikosti u vodama na kopnu.

 

2.“Tekućice kroz povijest“, voditelj Tomislav Faletar

Upoznavanje učenika s ulogom tekućica u gospodarstvu zemlje. Učenici upotrebom kartografskih sadržaja objašnjavaju ulogu tekućica u gospodarstvu zemalja. Svi učenici zajedničkim trudom izradili su plakate na zadanu temu.

 

3.“Svojstva vode“, voditeljica Mirela Došen

Učenici su ispitivali svojstva vode. Ispitali su površinsku napetost vode i ustanovili da novčić pluta na površini. Ispitali su po čemu se razlikuje destilirana voda i vodovodna. Pomoću istosmjerne struje rastavili su vodu na vodu i kisik.

Tvrdoj vodi treba više sapuna da se zapjeni nego mekanoj. Učenici su također izradili plakat pod nazivom „Svojstva vode“.

  

4.“Anomalija vode“, voditeljice Ankica Božić, Zlata Haloš

Prema cilju ove radionice učenici žele pokazati da se voda ponaša drugačije. Učenici su radili pokuse, zagrijavali su vodu, a zatim ulje. Obujam se povećavao kod vode i ulja. Također su zamrzavali vodu i ulje, ali tada se obujam ulja smanjio, a obujam vode povećao. Zaključili smo da kada ubacimo led u vodu on pliva, a kada ubacimo stvrdnuto ulje u ulje ono tone. Voda odstupa od pravila jer pliva u svojem tekućem stanju. Na taj način sačuvan je biljni i životinjski svijet u vodi.

 

5.“Voda – umna mapa“, voditeljica Tatjana Lončar

Učenici su napravili umnu  mapu o vodi u kolaž tehnici kako bi ponovili i naučili neke nove pojmove na engleskom jeziku vezane uz vodu.

 

6.“Vodionica nas vodi našim rijekama“, voditeljice Kristina Štefović, Ančica Božić, Zvjezdana Barila – Faletar

Učenici su poslušali pjesmu sa CD-a „Modra rijeka“ te u parovima obradili jednu rijeku i književnu vrstu. Upoznali su autore koji su pisali o hrvatskim rijekama. Njihov zaključak je da su ljepota rijeka i čistoća vode bili motivacija i inspiracija pjesnicima da o njima pišu lirske pjesme, balade, putopise, pripovjetke i ostale književne vrste.

 

7.„Izvješće s radionica te objava na WEB stranicama škole“, voditeljica Maja Rukavina.

Učenici su obišli svaku radionicu i napravili kratka izvješća o radionici te fotografirali reprezentativne sadržaje. Potom su slike prenijeli na računalo i smanjili njihovu veličinu za objavu na WEB-u. Tekst su pripremile i napisale naše vrijedne novinarke kako bi putem Interneta svi bili upoznati s obrazovnim uracima naših učenika.

           

Novinarke:  Patricia Golubić (6.r), Veronika Štefović (6.r)

Fotografi:  Dario Janković (8.r), Matej Jurčević (6.r)

IT podrška: Mihael Novaković (7.r), Alen Štefović (7.r), Marin Forjan (6.r), Nikolina Bugarinović (5.r), Antonija Bužak (5.r), Jura Orlović (8.r), Zvonimir Bužak (7.r)

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju